Det närmar sig...

...med stormsteg. Vi sitter mitt bland packlådor och en ordentlig oordning :D. Imorgon tar vi första flyttlasset till Mariehamn och det är millioner ting av olika sort som måste göras innan avseglingen.
Vi har också gjort en MYCKET preliminär reserutt som kommer att uppdateras allt eftersom...

Destination Vecka/månad  År
Avresa 24 2010
Mariestad - Göta Kanal 25  
Tjörn 26  
Norge, Farsund 27  
Skottland, Inverness 27  
Irland, Cork 30  
Spanien, La Curona (via Biscaya) 30-31  
Portugal Aug  
Spanien, Afrika Sep  
Madeira Nov  
Las Palmas Nov  
Cap Verde Dec  
Brasilien, Natal Dec  
Västindien Dec  
Björnrike Dec-jan 2011
Västindien Jan-apr  
Panamakanalen Apr-maj  
Alt. A - mot Seattle och Alaska (Hawaii - Galapagos) Maj  
Alr B - mot Galapagos Maj  
Björnrike Dec-jan 2012
Söderhavet vår-sommar  
Nya Zealand Höst  
Australien Vinter  
Björnrike Dec-jan 2013
Malaysia    
Thailand    
Indien    
Röda havet    
Medelhavet    
Björnrike Nov-mar 2014
Medelhavet    

Kommentarer
Postat av: Marie Holmqvist

Äntligen!

Var registrerar sig matroserna som vill mönstra på?

2010-05-25 @ 13:15:21
Postat av: erja

Raring, skicka en mail till yours truly ;)

erja

2010-05-25 @ 22:29:59
Postat av: HC

Hej, om ni seglar från Tjörn till Farsund - där en del av min släkt kommer ifrån - så borde ni absolut segla inom Lyngör (kustsamhälla från segelskeppstiden) mellan Risör och Tvedestrand på norska sydkusten. Där har jag alla mina rötter på mors sida. Lycka till på seglatsen. Jag följer er ...

2010-05-27 @ 14:19:22
Postat av: Marie-Louise Risland

Halloj!



Även jag undrar var man lägger in sina önskemål om att få besöka er fina båt under er seglats.

2010-05-27 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0