Tjejträff

21feb, Skärgårdsstad, Sweden
 
Tjejträff igen! Gruppen S6 (6st stiliga, sexiga (!) seglande, skidåkande skärgårdsstadstjejer som har skitkul) har träffats varje månad i 20år. Nu är min plats tom och fylls bara upp max en gång per år, tills vidare :) Helt galet roligt har vi. Tänk att vi alla är 50++ nu!! Hur gick det till??!
 
Don´t even try to understand. We are six "girls" having a lot of fun toghether... and it´s a bit crazy at times :)
 
 
Ligan, från vänster: Marjo,Ann-Mari, Eliza, Marie-Louise, Marie och jag
 
Grönt är vår färg och middagen smakade som vanligt super. Fast det fuskades i det Holmqvistska hemmet och Marie tog hjälp av sonen Rasmus (gourmé) och maken JanA (gourméassistent)

Extranummer denna kväll med Eliza som kröntes till "arbetsentledigad-för-resten-av-livet-drottning"! Grattis!
 
PS. Som vanligt gick allt helt överstyr. Mina fina (och gröna) presentväskor från Thailand blev strax både hattar, västar och gud vet vad!!
 

Kommentarer
Postat av: Linda Wictorin

Hej Lasse och Erja

Linda här som skriver, Guns äldsta dotter.
Jag följer er blogg med stort intresse och tycker det är mycket roligt att läsa om vad ni gör och alla spännande platser ni besöker, trots att jag inte känner er personligen.

Hörde att ni hade varit och hälsat på mamma och Per och att främst kanske, Erja var nyfiken på lite utav mina foton. Det verkade som vi hade ett litet gemensamt intresse där =)

Här är min portfolio på nätet med några bilder som jag tagit. Kika in om ni är nyfikna

http://www.fotastiskt.fotosidan.se/

Ser med spänning fram emot att följa er fortsatta resa.

Mvh Linda

Svar: Hej Linda! Vad kul det ska bli att se dina bilder och jag är redan en av dina fans pga av alla fina foton i din mammas och Pers hem :) Ser fram emot att träffa Guns barn, kanske kan vi ses redan till sommaren. Många hälsningar från oss i Phuket
erja Ödmark

2013-02-26 @ 14:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0