3:e dagen

Jag ser Landsort för första gången och blir kär vid första ögonkastet. En mer pittoresk skärgårdsidyll får man leta efter. Här har Kapten Totte vuxit upp och gått i skolan till sjätte klass. Då var han en av två elever i klassen. Idag bor ca 30 personer här året om och antalet växer till flera hundra på sommaren. Missa inte att åka till hit, dit Vaxholmbolaget kör och det finns vandrarhem i militärens nedlagda förläggningar.

I Ambika är det fortfarande kaos men pö om pö stuvar vi in saker i möjliga och omöjliga platser ombord....

Kommentarer
Postat av: Elisabet K

Så häääärligt, är med i tankarna. Vattnet rinner igen i kranarna på ön....tack Roger, kram, kram

2010-06-18 @ 14:11:55
Postat av: Göran Jacobsson

Hej Lars!



Skannat dina bilder och till veckan återsänder jag dem. Det var en guldgruva måste jag säga.



Hoppas din och fruns resa blir till belåtenhet. Måste medge att jag är lite väl mycket avundsjuk när jag ser bilderna i bloggen. Trevlig Resa!!



MVH



Göran

2010-06-20 @ 16:48:50
Postat av: Hanne Sjöblom

Hej Erja § Lasse!

Hade gärna varit med och pussat på er för vidare seglats.

Men plikten kallade!

Vore kul om vi kan pussas i Dublin " instead"

Kramis Hanne

2010-06-21 @ 20:15:14
Postat av: Hanne Sjöblom

Hej Erja § Lasse!

Hade gärna varit med och pussat på er för vidare seglats.

Men plikten kallade!

Vore kul om vi kan pussas i Dublin " instead"

Kramis Hanne

2010-06-21 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0